Shop in Shop koncepter

Forbrugernes forbrugs- og købsadfærd har ændret sig radikalt de seneste år.
Vi, som forbrugerne har flere kanaler og kombinationer af
kanaler til rådighed når fundamentet til beslutningen i købsprocessen dannes – og det, at kunne kortlægge og navigere i  en forbrugers købsadfærd er langt mere kompliceret en tidligere. 

Hvis de fysiske butikker ikke bare i fremtiden skal være et “serviceorgan” for internetbutikkerne – så skal der kræses omkring indretning, stemning og service generelt – så købsoplevelsen adskiller sig markant fra nethandlen. Det, at kunne tilbyde en interaktiv dialog med kunden/forbrugeren – og f.eks. kunne tilbyde smagsoplevelser som et indskudt led i købsprocessen – vil være et simpelt redskab til at guide kunden/forbrugeren til et realiseret køb i butikken.

Undersøgelse har vist, at 50% af forbrugers købsadfærd går gennem munden og smagsløgene.

Vi har gennem de sidste 10 år udviklet flere forskellig “Shop in Shop” koncepter, hvor fundamentet er smagen – vores Olie & Balsamico tapperi er vores mest velkendte og mest succesrige koncept – hvor smag, indretning og service er grundstenene i hele købsoplevelsen.

Vi kan tilbyde skræddersyede konceptet der tilpasses hver enkelt butik – hvor der tages hensyn til arealet, den eksisterende indretning og inventar – og vi kan tilbyde flere forskellige “standard” koncepter, store som små – og som kan etableres og implementeres i butikken uden at skulle ændre i den eksisterende indretning.

Kontakt os på 40403065 for en uforpligtende snak omkring, hvilke muligheder der evt. kunne være for netop din butik.  

234